Korpa

0 predmet(a) - 0,00 RSD

Rođenje brenda i njegovo odrastanje

 

 

1979

Thierry Maissant, veliki obožavalac tenisa, uskoro pronalazi sebe u jednoj misiji – napraviti proizvod koji će odgovarati potrebama teniskog igrača u svakom segment igre. Godine 1979. Thierry osniva “Major Sport” sa tadašnjim vozačem F1, Hermano da Silva Ramosom.

1983

Tecnifibre pravi revoluciju na market izbacivanjem nove tehnologije – poliuretan. I dan danas, žice se 100% proizvode u Francuskoj.

 

1985

Godine 1985, brend počinje sa proizvodnjom mašina za “stringing”. Okupljen stručnjacima, Tecnifibre postaje oficijalni stringer nekoliko ATP turnira.

 

1987

Ubrzo, prepoznatljivost u kvalitetu proizvoda brenda Tecnifibre dovodi do toga da postane oficijalni proizvođač žica za French Open I postaje oficijalni stringer turnira. U tom trenutku, u kontaktu sa najboljim igračima Sveta, tim stručnjaka nastavlja da radi na usavršavanju proizvoda koje kompanija nudi.

 

1998

Tecnifibre učvršćuje svoju saradnju sa “FFT” – francuskom Teniskom Organizacijom i tako počinje sa distribucijom oficijalnih loptica za French Open.

 

2001

U 2001, Tecnifibre lansira svoj prvi Skvoš reket sa Francuzom Thierry Lincou-om, jednim od prvih Tecnifibre igrača. Nekadašnji broj 1 Thierry I Tecnifibre nastavljalju svoju saradnju u narednih 20 godina.

 

2004

Izgradivši svoju reputaciju u skvošu, Tecnifibre ulazi na tržište tenisa, sa dve vrste reketa za kompetitivne igrače – T-Fight za veću kontrolu  i T-Flash za one koji žele veću snagu.

 

2005

U 2005, Tecnifibre dizajnira svoju prvu lopticu. Od tada, brend je razvio više vrsta loptica, za takmičenje i za trening. Odobrene su od strane ITF-a i FFT-a.

 

2009

Godine 2009, Tecnifibre lansira program pod nazivom “NEXT” sa srpskim igračem Jankom Tipsarevićem kao njegovim ambasadorom. Cilj programa je bio taj da podrži i podstakne mlade igrače ne samo obezbeđivanjem kvalitetne opreme. Sa Jankovom podrškom, brend deli iskustva sa kojima će se mladi igrači susresti na višem nivou takmičenja i pokazuje im  šta je potrebno kako bi postali igrači na top nivou.

 

2011

Janko Tipsarević stiže do finala u Istbornu I do četvrine final ana US Openu. Nakon toga, 2.10.2011. osvaja prvu ATP titulu u Kuala Lumpuru, sa njegovim Tecnifibre XTC reketom. Zbog sjajnih rezultata, kvalifikuje se na finalni Masters surnir.

 

2013

Brend proizvodi oficijalne ATP World Tour rekete, žice, torbe i akseseoar. Takođe, do 2020, Tecnifibre je postao sponsor i oficijalni stringer na ATP World Tour finalima.

 

2014

Mohamed El Shorbagy, Tecnifibreov i Carboflexov ambassador, postaje jedan od najmlađih brojeva 1, posle pobede u polufinalu US Opena 2014.

 

2015

U 2015, Tecnifibre pokreće prvi “Young Guns Contest” sa finalnom nagradom od 50000$. Koncept je taj da se 4 mlada igrača iz Tecnifibre tima izaberu za takmičenje na terenu (kao pomoć da poboljšaju svoj ranking) i na društvenim mrežama (da podstaknu zajednicu, povećaju engejdžment, itd.). Prvo takmičenje je osvojio Denis Kudla. Sledeće godine, Daniil Medvedev prati njegove korake. Svi znamo šta se dešava kasnije….

 

2016

Posle pobede u Maleziji 2015, i najmlađe pobednice svetskog šampionata u skvošu, Nour El Sherbini uspeva da ponovi isti uspehh I naredne godine.

 

2017

Lacoste 31.8.2017. godine stiče 80% kapitala Major Sportsa. Cilj je razvijanje singerije između ova dva brenda da bi dizajnirali set proizvoda za brend Lacoste i sa druge strane, međunarodno prisustvo brenda Tecnifibre.

 

2018

Lacoste i Tecnifibre lansiraju program za skauting i razvoj za dolazeće mlade igrače pod nazivom “Les Petits Crocos”. U 2021. originalni  sponsor programa, Arnaud di Pasquale, je zamenjen Sebastianom Grosjean-om, nekadašnjim brojem 4 i sadašnjim kapitenom francuskog Davis Cup tima.

 

2019

Da bi proslavili svoj 40. rođendan i predstavili novi identitet brenda, Tecnifibre organizovao svoju TF 40 žurku u Parizu, sa svojim sportistima i starim prijateljima bredna. Među njima je Bob Sinclar, poznati DJ i veliki obožavalac tenisa.

 

2020

Daniil Medvedev beleži neverovatan performans na kraju 2020. godine, osvojivši Rolex Paris Master i Nitto ATP finale u dublu.

 

2021

Zvezda ženskog tenisa, Iga Swiatek, vraća se u 2020. da osvoji svoju prvu Grend Slem titulu u Parizu. Poljska šampionka počinje da igra sa Tecnifibre reketom. Ambasadorka T-Rebound-Tempo kolekcije osvaja italijansku WTA 1000 titulu na proleće, sa neverovatnim performansom koji joj obezbeđuje trijumf u finalnom meču bez nijednog izgubljenog gema.

 

 

Istorijski “dubl” – prva Grend Slem titula, za Daniila Medvedeva i Tecnifibre.

“Ponosni smo što smo deo tvog putovanja i uživali smo u ovom istorijskom i nezaboravnom “prvom”, koji je takođe prvi i za nas”. Čestitam i hvala, Daniil!”, rekao je Nicolas Preault, Tecnifibre CEO.

 

2022

Zvanično, francuski broj 1 u padelu, Benjamin Tison, odlučio je da svoju avanturu nastavi sa brendom Tecnifibre da bi nastavio da dostiže velike ciljeve. Odlučio je da igra sa Wall Breaker-om 375 čiji će biti i ambasador. Ova saradnja je rezultat ambicija brenda Tecnifibre, predstavljenih na market od 2014.

 

Joe Salisbury, dvadesetdevetogodišnji engleski Tecnifibre igrač je takođe dostigao mesto broj 1 u dublu, sa sledećim dostignućima:

 

  • Šampion Australian Opena 2020.
  • Šampion ATP Master 1000 Kanade 2021.
  • Šampion US Opena 2021

 

Iga Swiatek ima samo 20 godina i već se nalaži na listi od 28 igrača koji su stigli do mesta broj 1 na Svetu.

Kada je započela saradnju sa francuskim brendom u 2021, nakon osvajanja prvog Grend Slema na Roland Garrosu sa samo 19 godina, njen cilj je bio jasan – napraviti sledeći korak sa brendom sa kojim je započela da igra tenis.

Šesnaest meseci kasnije, ona sedi na tronu svetskog tenisa.

Jedinstvena Iga.